Het verhaal van de wortel...

In de huidige maatschappij worden we dagelijks blootgesteld aan duizenden reclame-uitingen per dag, denk aan tv, radio, krant, magazines, Facebook, Instagram, bushokjes, in de supermarkt, buiten op straat en zelfs bij de tandarts word je geattendeerd op een nieuw soort tandpasta. Overal is reclame!

Toch proberen we allemaal op te vallen in deze wereld. Harder schreeuwen is een optie, maar bereik je daarmee wat je wilt of probeer je liever op een zachtere toon op te vallen? Less is more toch?
Er zijn veel standaarden te herkennen in logo's, zoals het timmerbedrijf met de hamer, de schilder met de kwast, het autobedrijf met de auto of de dokter met een stethoscoop. Natuurlijk begrijpelijk, want in één oogopslag kun je zien wat voor een bedrijf het is.

En Dutch Sign... Dutch Sign heeft dé wortel.
Juist omdat het niet standaard is, verbazing wekt, een lach op je gezicht tovert en daardoor opvalt.
Zie je een wortel, dan denk je aan Dutch Sign. Dutch Sign - Het bedrijf van de wortel.
Maar ook, omdat de wortel oranje is en bij Dutch past. Daarnaast is de wortel dankzij caroteen belangrijk in de aanmaak van Vitamine A, wat weer goed is voor ons zichtvermogen. Oftewel belangrijk om de leukste zichtbare reclame-uitingen niet onopgemerkt aan ons voorbij te laten gaan.