Voertuigbelettering
Kijk eens om je heen, grote kans dat je ergens een voertuig ziet die is voorzien van belettering.
Is het niet rijdend, dan staat deze wel ergens geparkeerd of stil bij een stoplicht. Autoreclame is met 1 tot 2 miljoen contactmomenten per jaar (!)
daarom ook een zeer effectieve vorm van reclame. Zeker door het hoge aantal aantal contactmomenten is voertuigbelettering een relatief goedkope
vorm van reclame en altijd zijn investering waard.
Voertuigbelettering in alle vormen en maten...
Regelmatig zien we bedrijfswagens, personenauto's of vrachtwagens voorzien van belettering, maar heb je er ook al eens aan gedacht dat ook andere voertuigen van belettering kunnen worden voorzien. Wat te denken van belettering op de stadsbus, een aanhangwagen, trailer of zelfs een trein of vliegtuig. Bijna op alle voertuigen kunnen stickers geplakt worden!
Design
Heb je al een bepaald ontwerp in je hoofd, dan proberen wij eerst de vertaalslag naar een digitaal ontwerp te maken. Na goedkeuring op het ontwerp gaan we dit middels verschillende technieken aanbrengen op jouw voertuig. Natuurlijk kun je ook zelf het digitale ontwerp aanleveren. We kijken zorgvuldig naar het ontwerp en komen met tips of mogelijke aanpassingen als je dit wenst.
Tips voor autobelettering
Kies je voor belettering op jouw voertuig, kijk dan ook even naar onderstaande tips.
1. Is jouw voertuig voorzien van belettering, dan vormt deze een belangrijk visitekaartje voor het bedrijf. Zorg er dan ook voor dat deze regelmatig goed gewassen wordt, zodat je altijd een perfecte eerste indruk achterlaat!
2. Kies voor kwaliteit. Ga niet direct voor de laagste prijs, dit kan wel eens ten koste gaan van de kwaliteit van de folie of de manier van verwerken ervan. Zo ziet jouw auto er de eerste paar weken/maanden top uit, maar begint daarna het verval en kun je er eigenlijk al nergens meer mee komen om een goede indruk achter te laten
3. Een aantal gegevens zoals bedrijfsnaam en website is belangrijk om duidelijk zichtbaar te hebben, zodat je gemakkelijk terug te vinden bent.
4. Gedraag je een beetje onderweg. Scheur je door het verkeer, dan geeft dit ongetwijfeld de verkeerde indruk aan de (potentiële) klant
5. Ben onderscheidend. Enkel de bedrijfsnaam op de zij- en achterkant van de bus kan altijd, maar daarmee val je waarschijnlijk niet op tussen al het andere verkeer. Laat een onderscheidend ontwerp maken om extra attentiewaarde te creëren, zodat je onthouden wordt.